.::دانلودکن::.
 
.::دانلودکن::.
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : Shahab

 nokia-n8

N8 یکی از جدیدترین و البته محبوب ترین گوشی های حال حاضر نوکیا می باشد که علاوه بر زیبایی ها و امکانات خود اولین گوشی نوکیاست که دارای سیستم عامل سیمبین ۳ می باشد . اپلیکیشن ها و بازی های مربوط به این سیستم عامل بدلیل تازگی ورود ، آنچنان که باید و شاید در دسترس نبوده و کاربرانی که قصد نصب نرم افزار یا گیم بر روی گوشی خود دارند پس از جستجو های پیاپی در موتورهای جستجوگر به نتایج دلخواه خود نمی رسند .

از این رو تصمیم گرفتیم برای دسترسی سریع کاربران به مجموعه برنامه های تحت این سیستم عامل یک کالکشن عظیم را گرد آوری نماییم و خوشبختانه نتیجه ی آن هم اکنون در اختیار کاربران گرامی دانلود کده به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است .

لازم به ذکر است  برنامه های موجود در این پک قابلیت نصب بر روی مدل های Nokia N8 ، Nokia C7 ،Nokia C6 و Nokia E7 را داراست .

 



ادامه مطلب ...

ورژن 2012 برنامه ی پر طرفدار 3DsMax 
 ورژن 32 و 64 بیتی 

3D Studio MAX محصولی از شرکت Autodesk است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است .اینبرنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکدرا وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند .

امکانات نرم افزار Autodesk 3ds Max 2012 :
- مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی پیشرفته
- انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کیفیت بالا
- دارا بودن Material و نقشه های جدید
- ابزار جدید mapping برای خلق اشکال هندسی پیچیده
- امکانات نورپردازی جدید و قدرتمند
- ایجاد و کار با سایه ها به صورت پیشرفته
- بهبود رابط کاربری و محیط نرم افزار در این نسخه

 
 
 
 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : Shahab

 

 محصولی از کمپانی ARTS PDF , نرم افزاری  حرفه ای و با کیفیت در زمینه ساخت و ویرایش انواع فایلهای PDF است . این محصول هم  از لحاظ خلق ساده و بسیار آسان فایلها , هم از لحاظ تامین امنیت فایلهای PDF و هم  از لحاظ ویژگی های بالای ویرایشی نیازهای شما را در زمینه ی ساخت PDF های حرفه ای  رفع می نماید .

برخی ویژگی های اصلی نرم افزار Nitro PDF Professional :

- ویژگی های خلق و تبدیل نرم افزار : برای خلق فایلهای PDF توسط این نرم افزار تنها  کافیست که فرمتهای مختلف مورد نیاز خود را به درون آیکون این نرم افزار Dra&Drop  نمایید ! بلی با این عمل ساده ، شما می توانید فرمتهای Word, Excel,  PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG  را به آسانی به PDF تبدیل نمایید (این نرم افزار یک Toolbar مخصوص تبدیل فرمت به  نرم افزار MSOffice اضافه می نماید) . ویژگی ترکیب کردن فایلهای PDF و Batch  Conversion برای تبدیل همزمان بسیاری از فرمتها از دیگر ویژگی های این بخش است .
- ویژگی های ویرایشی نرم افزار : قادر به انجام انواع ویرایش های تصویری , متنی و  اضافه و کم کردن Object هاست . همچنین با استفاده از ویژگی Watermarking نرم  افزار قادر به حفظ کپی رایت صفحات PDF خود می باشید .
- ویژگی های امنیتی نرم افزار : قادر به پسورد گذاری شما با استفاده از سیستم های  کدگذاری40-bit و 128-bit است .
- ویژگی خوب جستجوی نرم افزار : و جستوی کامل و با امکانات فایلهای PDF و ساخت  Index برای جستجوی آسان از ویژگی های بخش جستجوی نرم افزار است .
- از دیگر ویژگی های خوب نرم افزار میتوان به ویژگی Print با کیفیت و حرفه ای  فایلها , ویژگی اضافه نمودن صوت به فایل PDF و ویژگی اضافه نمودن Stamp اشاره نمود  .
 
 
 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 21:7 ::  نويسنده : Shahab

 

 

 

آخرین نسخه آنتی ویروس Norton محصول شرکت بزرگ Symantec سازگار با تمام ویندوز ها
 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : Shahab

 

 

آخرین نسخه آنتی ویروس پرقدرت و بی نظیر Kaspersky با حجم فوق العاده کم 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : Shahab

 

 

آخرین نسخه آنتی ویروس avast



ادامه مطلب ...
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 3525
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
اگه با سایت حال کردید 1+ رو بزنید.

گوگل پلاس


Up Page